Napjainkban az egyik legszemélyesebb és legrelevánsabb tartalmakat hírlevél formájában tudjuk közvetíteni. Fontos, hogy fejlődjünk az olvasók igényeihez. Egyre kevesebb idő jut egy-egy e-mail elolvasására és a versenytárs hírlevelekkel is szembe kell szállnunk. Ezt csak úgy tehetjük, ha folyamatosan utána olvasunk a legújabb trükköknek. Persze egy szakember leveheti a vállunkról ezt a terhet. Át kell gondolni tudunk-e folyamatosan ennyi időt szánni a hírlevél szerkesztésre.
Fontos tényezők a jó hírlevél marketinghez:
- egy jó alap adatbázis
- a jó címsor
- a hírlevél első szavai
- adj el rejtett üzenetben
- kreativitás felső fokon
- a képek ereje a hírlevélben
- a valódi érték képviselete
- a landing oldal fontossága
- könnyed feliratkozás
- konverzió mérés
- ne legyen egysíkú
- leiratkozás lehetősége
- a végső ellenőrzés
Ezeket a hírlevél marketing elemeket mind boncolgatják a hirleveliras.hu oldal blogbejegyzésében. Olvass utána!
Hírlevél írás a legújabb tippek szerint.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: