Nem egyszerű feliratkozásra bírni a célcsoportodat. Az emberek már nagyon megválogatják mire iratkoznak fel. Igaz sokan úgy fogják fel, hogy feliratkozok aztán, ha nem tetszik egy kattintással le is iratkozhatok.
Tehát elsőként meg kell fognod őket egy jó feliratkozó űrlappal, aztán pedig a leveleidben meg kell győznöd őket, hogy jó döntést hoztak.
A feliratkozó űrlap legyen rövid és tömör. Ebben a kis dobozban kell meggyőznünk az olvasót, hogy feliratkozzon. Minden apró részlet számít. Ahogyan kifejezed magad. Amivel egy mondatban meggyőzöd őket a feliratkozásra. A gomb színe. A gomba felirata. Hova helyezed el a feliratkozás dobozt. Adsz-e cserébe ajándékot és ha igen milyet. Sok-sok apró technika. Nézz utána az hírlevélírás.hu oldalon!

e-mail adatbázis építés
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: